Omluva čtenářům Kosy i PANIČCE jménem Mazancová


Kdykoliv  se  dopustím  prokazatelného  omylu,  neváhám, ač mi to věru nečiní  žádnou radost, to mi  věřte, se  veřejně  omluvit  za  svou  chybu a  věci uvést , pokud  možno za tepla na pravou míru.

Dnes mám co do činění  s přesně takovou  situací.  Proč? Protože  včera v podvečer  jsem  vydal  článek

Pár otázek pro PANÍ učitelku Petru Mazancovou a pár informací pro bojovníky od klávesnic z Alternativy

který  měl  docela  velký ohlas.

Nicméně nezbývá mi  než  se  vám a  dokonce  i  té Mazancové  pokorně omluvit. Vlastně PANIČCE Mazancové, nikoliv  PANÍ Mazancové, jak jsem ji důsledně  tituloval  včera. A  rovnou dodávám, že  dnešní  slovo PANIČKA, v pravém smyslu tohoto slova  je něco, za  čím si stojím.

Důvod  k omluvě  vám  i  PANIČCE probíhá na  základě  závažných zjištění  z dnešního  dne.

Jsem zvyklý, než něco  vypustím ven,  či spíše -vůbec   začnu   psát, si všechno zásadně  důsledně  vyzdrojovat. Což  včera  bylo pominuto. A nahrazeno psaním takzvaně  srdcem. Nenapadlo mne, že  bych  si  Mazancovou  mohl prolustrovat. Respektive  – MĚL.

Abych  zjistil, jestli jí mám titulovat PANÍ  nebo PANIČKA.

Udělaly to za mne  za Parlamentní listy.

Což mi  docela  vadí a dotýká se mojí hrdosti. Protože  jsem nedodržel svoje  vlastní pravidla a  když  zjistily  PL  co  zjistily, nepochybně  bych  to  snadně  dokázal  také.  Ale  dost  fňukání. Moje  chyba, takže  omluva.

Můj včerejší text  vedla  dobrá  víra, že  PANIČKA  Mazancová  JE běžná, ale  angažovaná   učitelka, která má starost  o české školství a  je vedena  dobrými úmysly a že  je politicky  trochu  naivní. Proto  jí  Vidlák  vadil. Proto  jsem zvolil formu otázek,  které, pokud  by  si  je poctivě  zodpověděla,  by ji možná  trochu otevřely  oči.

Takhle  jsem ji viděl a proto měl  včerejší text  zrovna  tuhle  formu.

Jenže  chyba  lávky. Kdybych ji proklepl, musel bych  zjistit  přesně  totéž, co PL. Že  v případě  Mazancové  NEJDE  o PANÍ  nýbrž o PANIČKU. Doslova. Sami posuďte  fakta:

PANIČKA  Mazancová šéfuje  spolku  Učitelská  Podle údajů na webu má platforma 1761 členů, z čehož souhlasilo se zveřejněním svého členství pouze 1250. Zajímavé je, že na poslední zveřejněné členské schůzi v březnu 2023 se sešlo pouhých 137 členů platformy.

Aby  bylo jasno,  když píši, že  tomu šéfuje, nehodlám se  sebeméně  dotknout  žádné  další členky či člena  platformy. Čestné slovo že  ne.  Ale  už  ten  počet  registrovaných / neplést s  aktivními členy, kterých je  zjevně jen  asi 1/10 vypovídá zcela  přesvědčivě.

Ale  to není všechno. Podívejme  se  trochu do ledví té organizace. PL  o ní píší  toto:

Učitelská platforma Petry Mazancové na svou činnost získává finanční dary jak od státu, tak soukromých společností. Ze státu jde například o MŠMT, ze soukromého sektoru pak třeba Česká spořitelna. Finanční dary získávají také nadace RSJ Foundation. Za tou stojí například podnikatel ruského původu Anton Tyutin, který se podle webu Hlídač státu angažuje či angažoval v 99 společnostech, které mají od roku 2016 se státem 286 smluv v celkové hodnotě 270 milionů korun. „17 navázaných společností na osobu Antona Tyutina dostalo 275 dotací v celkové hodnotě 421 530 876 Kč,“ uvádí Hlídač státu. Další z obchodníků stojících za RSJ Foundation je Libor Winkler, který patří mezi zakladatele – investory Deníku N.

Propojení Učitelské platformy s progresivistickým Deníkem N existuje i v případě dalšího jejich sponzora. Jde o nadaci Blíž k sobě, kterou založil byznysmen Martin Vohánka a dodnes stojí v čele správní rady nadace. Dohledat lze rovněž, že některé akce a činnost Učitelské platformy propaguje nezisková organizace Člověk v tísni. Co se názorového zařazení platformy týče, vypovídající může být i silná podpora programů inkluze ve školách, což je dodneška kontroverzní program.

Nefinancují  takhle  náhodou  Učitelskou platformu přesně  ty  subjekty,  které  mají zájem  na  těžké  indoktrinaci českých  škol  jediným  správným a přípustným názorem?  Já  bych  řekl,  že  zcela  nepochybně! Deník  N  je  spolu  s Šafrovým Forem24.cz  to nejpokleslejší z české  aktivistické  žumpalistiky, co lze  v  tuzemském mainstreamu  vůbec  najít!

Mimořádně  chucpe  mi přijde,  v dnešním honu na  ruské čarodejnice  v  ČR,  že  velkým sponzorem je  podnikatel ruského původu Anton Tyutin.  Rusák  holt  někdy  vadí a někdy  ne… že  PANIČKO Mazancová?

Ale  to ještě  není všechno!  Nejlepší nakonec.

….. Petra Mazancová je totiž členkou TOP 09. A ne zrovna řadovou.

Webové stránky litoměřické TOP 09 informovaly počátkem února roku 2021 o zvolení nového vedení. Do něho byla zvolena právě šéfka Učitelské platformy Petra Mazancová. Konkrétně je členkou Regionálního výboru litoměřické TOP 09, který tvoří pět lidí. Ve straně je patrně Mazancová činná, neboť na internetových stránkách strany jsou k nalezení články či rozhovory, které předsedkyni Učitelské platformy propagují.

Takže chápu,  že  Vidlák  PANIČCE  Mazancové smrděl!  Doslova  smrděl. Funkcionářka a nikoliv  zrovna  malá něčeho, jako je  neTOP09, se musela  jeho přítomností cítit  hluboce  uražena a  snad  i ponížena.  Chápu. Naprosto.

Takže  PANIČKO, přijměte prosím upřímně  myšlenou omluvu,  že  jsem si dovolil  vám položit celou, docela  rozsáhlou sadu  otázek. Ano, omlouvám se  za  to!  Kdybych si vás  prověřil, jak jsem zvyklý,  věru,  že  bych vás  s nějakými otázkami neobtěžoval. Šetřil by  svůj  čas  a dech na  nějaké  daleko užitečnější činnosti. Protože  je  to naprosto zbytečné. Vy máte  prostě vždycky   jasno. Spíše  bych se  zabýval mudrováním nad  tím, proč  osoba  vašeho  typu se  vůbec  do nějaké  školské  akce proti Fialově Obludáriu  vůbec  zapojuje. A  doznávám, že  bych odpověď  nenašel.

No a  teď  se konečně  mohu  omluvit  těm, na nichž mi jedině na  tomto blogu  záleží  – totiž  vám,  jejím  návštěvníkům a  čtenářům. Promiňte mi moje rešeršní selhání. Příště  si dám pozor. Už  nebudu  vycházet  z jednoduchého předpokladu,  že když  někdo se zapojí do nějakého protestu je  automaticky  čistá  duše!!!  Prostě  psát srdcem se  nemá!  Alespoň  na Kose  ne.  Dojmologii nechávám jiným. Zejména  žvanilským hrdinům  od  internetových klábosnic.

Takže  znovu – omluva a velká  za  to,  že  jsem předpokládal, že  Mazancová  je  PANÍ. Nikoliv PANIČKA.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.