Flash: Gruzínskému premierovi vyhrožoval eurokomisař Olivér Várhelyi kvůli přijetí obdoby amerického zákona FARA vyhrožoval osudem Fica!


napsal JF

Vlkův  úvod:

Dostal jsem se k dnešním mailům až  teď. A trvalo hodně  dlouho,  než  sem se propracoval k  tomu  od  JF. A  když  jsem jej  přečetl a pochopil, připadal  jsem si  jak kdybych dostal  ránu kladivem do hlavy. Však uvidíte  sami!!!

Zdravím,

původně jsem tuto zprávu našel jen na rusky psaných webech. Tak jsem ji dále nezkoumal. Nakonec mi to nedalo a prozkoumal jsem FB pana premiéra Gruzie. A ono to tam bylo doslova a do písmene.

Proto to posílám, aby se Kosíři mohli podívat na zprávu premiéra Gruzie o tom, jak jednají EU papaláši. Aféra praskla a Politico ve snaze zahladit škody píše o „nepochopení“, „vytržení z kontextu“ atd., jako kdyby premiér Gruzie byl člověk, který nerozumí, co se mu vlastně říká. Myslím si, že rozumí až moc dobře.

Gruzínský premiér Irakli Kobakhidze na oficiálním premiérském FB účtu píše, jak mu eurokomisař Olivér Várhelyi kvůli přijetí obdoby amerického zákona FARA vyhrožoval osudem Fica:

„Společnost sleduje vývoj kolem zákona o transparentnosti a vidí, že řada vysoce postavených zahraničních politiků neváhá zahájit vydírání gruzínského lidu a jím zvolené vládě. Na tento druh zneužívajícího vydírání jsme už dlouho zvyklí a už ztratilo svůj význam jak pro veřejnost, tak pro vládu.

I uprostřed dlouhého vydírání však hrozba, která zazněla během telefonického rozhovoru s jedním z evropských komisařů, byla ohromující. Zejména v mém rozhovoru eurokomisař uvedl řadu opatření, která mohou západní politici přijmout poté, co přehlasujeme veto zákona o transparentnosti, a když tato opatření vyjmenoval, zmínil: „Podívejte se, co se stalo s Ficem a musíte být velmi opatrní. “

Slovenský premiér byl před několika dny napaden a podstupuje léčbu. Je pro nás v kontextu toto vydírání nesmírně znepokojivé. Zdůrazňuji, že podle předběžných informací stojí za útokem na premiéra stopa po jedné ze speciálních sil země, která je obzvláště úzce spjatá se Stranou Globální války.

Pro účely prevence považuji za povinnou poskytnout informace o této hrozbě pro gruzínskou společnost. Paralela s pokusem o atentát na Roberta Fica nám připomíná, že jako strana globální války máme co do činění s extrémně nebezpečnou silou, která udělá vše pro to, aby Gruzii vyvolala chaos.

Jsem si jistý, že jejich plány tentokrát nebudou úspěšné a Gruzie si určitě udrží mír a politickou stabilitu, což je nezbytnou podmínkou pro rozvoj země.“

https://www.facebook.com/…ial

Vlkův  dovětek:

nemám  facebok, nemohu tedy  jít přímo na stránku  gruzínského premiera, ale  včera  jsem  četl jeho vyjádření  na  webu  Strana.ua,  že  Gruzie  je tlačena kolektivním Západem, aby  otevřela  druhou  frontu  proti Rusku.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hosté se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.