Videokanály, které neznáte


Dělám Kosu  jak umím nejlépe  a nejpoctivěji.   Echo na mou snahu je  různé. Nestěžuji si. Ale  někdy  mne  ozvěna  v  mailech vysloven potěší. Jako například, když mne  kontaktoval čtenář  Radim Dvořák  s následujícím  mailem:

Dobrý den vlku,

před nějakou dobou jsem na Vašem blogu narazil na aktualizaci ohledně dějů na Ukrajině, konkrétně ohledně zřícení MH17. Jedná se o bod 26 v sekci „III.Let MH 17“ na stránce:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/fakta-o-ukrajine/

Podle mne se jedná o dobrý dokument, který se pokládá důležité otázky, na které neznáme odpověď. Také jsem se díval na youtube na video záznam z konference, kterou uspořádala BonanzaMedia v Haagu a nabyl jsem dojmu, že vše dělají proto, že se chtějí dopátrat pravdy a že to dělají ze své vlastní vůle a přesvědčení. Yana tam také řekla, že většinu z výdajů toho dokumentu nakonec zafinancovala sama ze svého. To všechno byly důvody, proč jsem se rozhodl, že dokument přeložím a opatřím českými titulky.

Poté, co jsem byl se svou prací hotov, jsem napsal 3. 11. 2019 Yaně email s tím, zda by nemohla dát české titulky na youtube video. Protože jsem nedostal odpověď, napsal jsem 26. 11. ještě na Global Research, profesoru Chossudovskému a redakci. Citace víz níže. Také od nich jsem odpověď ještě nedostal.

Video jsem nahrál na svůj google drive:

Pokud jej zkontrolujete, jestli se překlad povedl, budu rád. (Titulky pro případnou korekci přikládám.)

Myslíte si, že i tak můžeme toto video nasdílet s ostatními? Případně jakou formou? Já si myslím, že můžeme, protože je dostupné zdarma na youtube. Pokud se domluvíme a budete mít zájem, můžeme video nahrát přímo na Váš web nebo někam a na web dát na něj odkaz.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem,
Radim Dvořák

Zdroj videa, tedy  Bonanzu, už  jsem komentoval a mám ji za  spolehlivý. Soudím, že  Radim Dvořák odvedl  dobrou práci  s  českými titulky. Proto  jsem ho požádal o to, aby  zpracované video Bonanzy s  českým překladem umístil  na Youtube s  tím, že  to mohu přímo převzít  do Kosy a  dát tak do povědomí všem  Kosířům. Což  tímto rád  činím.

 

Konstatuji,  že  Radim Dvořák to video  umístil na  svůj  soukromý  malý videokanál na  Tubce. A  není tam jen to video od Bonanzy. Ale  i další,  jím  otitulkované  zajímavé  věcičky  z angloamerické zpravodajské produkce.Například  rozhovor  s bývalým americkým  generálem Wesley Clarkem. To není  žádná  no name zelená guma. Nýbrž  čtyřhvězdičkový  generál se  špičkovým  vojenským, ale  i civilním vzdělání – vystudoval jak West Point a  další  elitní  vojenské školy, tak  také graduoval na  Oxfordu. Jeho karieru zdroje popisují takto:

V roce 1962 Clark nastoupil na Vojenskou akademii ve West Pointu a od roku 1969 se účastnil Války ve Vietnamu, kde si také vysloužil své první vyznamenání. V 80. letech velel výcvikovým zařízením jako Fort Irwin Military Reservation nebo National Training Center a později působil v nejvyšším velení ve Sboru náčelníků štábů a měl také významný podíl na plánování americké armády během Války v Bosně a Hercegovině. Clark také velel Operaci Spojenecká síla během války v Kosovu, když vykonával svůj velitelský mandát nejvyššího spojeneckého velitelství NATO.

Proč  se o  něm zmiňuji? Protože  Radim Dvořák má na  svém  Youtube  kanále  mimořádně zajímavý  a  v ČR naprosto neznámý televizní  rozhovor  z roku  2007, který moderovala  Amy Goodman z Democracy Now. I ten otitulkoval. Jen  lituji, že  jsem o něm neměl sebemenší  tušení v  týdnu, kdy jsem publikoval na  Kose seriál

USA a Blízký východ I.- V.

Kdyby  ano,  nepochybně   bych mu věnoval další samostatný  díl. Takhle  mi nezbývá, než jej  nalinkovat  sem.

Martin Dvořák odvedl opět skvělou práci. A dokumentuje jednak naprostou  chaotičnost  americké blízkovýchodní politiky  a její selhání v  Iráku a  balancování mezi totálním chaosem v regionu a potřebou jít na  ruku  Saudům, protože je potřeba vyvažovat vliv  Šiítů a Iránu. Poslech dnes  o 12let později je  to pikantnější, že tehdy  ještě nikdo nic netušil o Islámském státu. Který se, objevil, ale nikoli z  čista  jasna. S  Clarkovými informacemi je  jasné, kdo jej vytvořil a financoval. Inu historie a její znalost  vedou  k překvapivým zjištěním…

Tolik soukromý  youtube  video kanál  Martina  Dvořáka, který  nesmí  zůstat  neznámý. Proto je  dnes o něm článek na Kose.

Ale  to není všechno. Upozornil  mne  zároveň na skutečnost,  kanál Watchdog Media. Znáte?Myslím, že ne. Pokud ne, možná se bude hodit. Stránky autora jsou https://www.watchdogmediainstitute.com/.

Už udělal hromadu práce se sestříháním videí z různých oficiálních i amatérských zdrojů. Některá z videí obsahují i české titulky, na kterých se Martin podílel otitulkováním, jmenovitě první tři díly ze 17-dílné série Růže mají trny (Roses have thorns):
https://youtu.be/wwVUp4IWEKw?list=PLPXDAOv6gXa3Xsx-rKLYd0W1LvhjlwCTk

https://youtu.be/imuRAjM2Yj4?list=PLPXDAOv6gXa3Xsx-rKLYd0W1LvhjlwCTk

https://youtu.be/WGHsGmeAFTA?list=PLPXDAOv6gXa3Xsx-rKLYd0W1LvhjlwCTk

Videa  mapují  vznik  a průběh  ukrajinské  krize a  jsou postaveny  zejména na neprůstřelných západních zdrojích.

Tuhle  mailovou korespondenci jsem  si prostě nemohl nechat pro sebe!  Za žádných okolností.

Věřím, že  vás  anannocovaná  videa  budou velmi zajímat.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.