Kanada pomáhá Indiánům – pálí knihy!!!!


Včera  ctěný kolega  Řezníček z Brna  vydal  děsivý  článek  o dlouhodobé  moderní a  aktuální  genocidě  v Kanadě, jejímiž oběťmi se  staly  stovky , možná snad až  tisíce  nebohých domorodých indiánských  dětí.   Doznávám, že  při redakci Řezníčkova  textu  mi dělalo značné potíže  udržet  žaludek na  svém místě.  Copak je něco takového  vůbec  možné? Cíleně mučit a  zabíjet děti!!!  V zemi, která  sama  sebe  líčí jako neochvějný sloup demokracie  a lidských práv?  A při tom kryje barbarství nejhoršího druhu????

Vzpomínáte na ústřední  scénu z Čapkovy  Matky, reagující  na  občanskou  válku ve  Španělsku a konkrétně  na  barbarský nálet  na  Guernicu a  zprávy  o zabíjení  dětí při bombardování? Kdy Matka  přestane  bránit jedinému zbylému  synovi Tonymu, aby i on  odešel do války, symbolicky  sundavá  ze  zdi pušku, dává mu ji do ruky  a říká  – oni zabíjejí děti,  malé  děti!?

Tak nějak jsem se při editaci  jeho  článku cítil… Jen  tu  imaginární pušku  nebylo a  není komu dát.

Ulehčeně  jsem si včera ráno vydechl, když Kosa vyšla.  Zbavila mne noční můry. Ale  asi jen  na dvě  hodinky, Do chvíle  než na mne  vykoukl z monitoru  tisku následující  titulek na  Echu24.cz

 

V Kanadě se začalo s pálením zakázaných knih. Na hranici skončil i Asterix a Tintin

 Po otevření se bleskově  vrátila. Ta noční můraa  depka. Z Kanady  a z  jejího neuvěřitelného gigantického pokrytectví.  Ve  vztahu k té indiánské genocidě  ze  včerejška.

Přebírán krajně  nerad a jen tak málo, jak to jen  jde. Ale  tady  není na  výběr. To si prostě  musíte  přečíst! A  hned  bezprostředně po Řezníčkovi!!!! Takže jdeme na  to!

 

Zdá se, že doby inkvizice a nacismu, kdy se hromadně rituálně pálily zakázané knihy, znovu přichází. A děje se tak v progresivistické Kanadě. Jak nyní informuje veřejnoprávní Radio Canada, s vyřazováním „škodlivých“ knih ze školních knihoven a jejich rituálním spalováním se začalo v Ontáriu už v roce 2019, další akce však přerušil covid. Na první pohled těžko uvěřitelná pseudonáboženská „očista plamenem“ jako smíření s domorodými národy byla ukončena tím, že se popel ze „škodlivých“ knih použil jako hnojivo při zasazení stromu, symbolizující novou, od negativ očištěnou dobu v inkluzivní zemi. Na hranici tak skončily mimo jiné světoznámé komiksy Asterix nebo Tintin.

Jak uvádí Radio Canada „tato velká literární očista“, proběhla v knihovnách Školní katolické rady Providence, která sdružuje 30 frankofonních škol v jihozápadním Ontariu, kam chodí na 10 tisíc žáků do základních a středních škol. Cílem akce je „smíření s Prvními (domorodými) národy“. Vyřazeno nebo zlikvidováno bylo na 5 tisíc knih, románů, povídek, komiksů i encyklopedií, seznam má Radio Canada k dispozici. V roce 2019 se pak konal obřad „očištění plamenem,“ při kterém bylo spáleno asi 30 z těchto zakázaných knih. Mezi dotčená díla patří světoznámé komiksy Tintin nebo Asterix. Popel ze spálených byl použit jako hnojivo k výsadbě stromu. Podle organizátorů pseudonáboženského rituálu „tím došlo ke změně z negativního na pozitivní.“ Instruktážní video pro žáky vysvětluje postup s komentářem: „Pohřbíváme popel rasismu, diskriminace a stereotypů v naději, že vyrosteme v inkluzivní zemi, kde všichni mohou žít v prosperitě a bezpečí.“

„Lidé propadají panice z pálení knih, ale mluvíme o milionech knih, které mají negativní představy o domorodých lidech, které udržují stereotypy, které jsou opravdu škodlivé a nebezpečné,“ říká Suzy Kiesová, která nejen že natočila instruktážní video pro pálení knih v další kanadských školách, ale je jedním z iniciátorů této „očisty“. Sama se prezentuje jako „nezávislá výzkumnice“ a  „strážkyně vědění.“ Nabízí školení pro školy v celém Ontáriu, které se chtějí z projektu poučit a do něj zapojit. Běloška Kiesová má ale mocnější pozici, než se na první pohled může zdát. Je spolupředsedkyní Komise pro domorodé obyvatelstvo vládní progresivistické Liberální strany Kanady a poradkyní premiéra. Webové stránky předsedy vlády Justina Trudeaua představují tuto bělošku, jako městského domorodce montagnaisského (dřívější označení pro kanadské domorodce severovýchodu Québeku) a abenakézského (kanadští domorodci mj. z jihovýchodniho Québeku) původu.

Školská rada zlikvidovala například komiks Tintin v Americe za „nepřijatelný jazyk, nesprávné informace, negativní zobrazení domorodých obyvatel a urážlivé vyobrazení domorodců na kresbách. V komiksu belgického kreslíře Hergého, vydaném v roce 1932, který je jednou z autorových nejprodávanějších knih na světě, je „nepřijatelné“ označení pro Indiány (také už škodlivý termín) „rudé kůže“.

Stažena byla například kniha Eskymáci z roku 1981, kvůli výrazu Eskymák, dále řada knih, kde se mluví o „Indiánech“, také známý Lucky Luke, kvůli nerovnováze moci mezi bílými a domorodými obyvateli, kteří jsou považováni za padouchy.

Nepřijatelný je i světoznámý francouzský komiks Asterix, vykreslující hrdinný boj Galů proti římským okupantům. Kiesová tvrdí, že tu dochází k sexualizaci domorodé ženy, která se zamiluje do tlustého, silného a dobráckého hrdiny Obelixe. Mladá žena je tu vyobrazena s hlubokým výstřihem a v minisukní. „Šli byste si zaběhat do lesa v minisukni?“ táže se Kiesová, „Ale lidé si to myslí,“ domnívá se. Existuje tu podle ní vytvořená představa domorodých žen jako snadno získaných žen, dychtivých divokého sexu.

Obélix et une autochtone légèrement vêtue, aux formes généreuses.

Na indexu se ocitla i legendární, rovněž zfilmovaná postava statečné indiánské „princezny“ Pocahontas. „Je tak sexuální a smyslná, pro nás, domorodé ženy je to nebezpečné,“ káže Suzy Kiesová.

Části progresivistů se nelíbí ani Tintin.

Likvidují se ale knihy publikované nedávno. Quebecký autor komiksů Marcel Levasseur je zdrcen, když se dověděl, že jeho postava a stejnojmenná knížka Laflèche byla stažena ze školních knihoven. V roce 2011 byla kniha ve finále Cen Tamarac, kterou uděluje Ontario Library Association. „Během 10 let jsem se stal z téměř vítěze ceny zakázaným autorem,“ říká. Vtipný komiks se odehrává během Francouzsko-indiánské války, v době Nové Francie, a dělá si legraci ze vztahů mezi domorodci a francouzskými a anglickými vojáky. Školská rada obviňuje komiks z nepřijatelného jazyka a chybného zobrazení domorodců na kresbách. Levasseur měl nyní vydat čtvrtý díl, ale ztratil chuť a klade si otázku, zda má cenu dál bojovat.

„To je neuvěřitelné. Jaké právo mají na takovou věc? Je to naprosto směšné,“ odsuzuje likvidaci knih Sylvie Brienová, jejíž dětský román The Indian College Affair byl také stažen. Nikdo z autorů nebyl podle Radio Canada informován o tom, že jejich knihy byly označeny za nežádoucí.

Tohle  už není na  zvracení!  Nýbrž  na  to vzít  do ruky něco hodně  těžkého  a jít  s tím těm pošahancům  vysvětlit  elementární  záležitosti o lidskosti, slušnosti, civilizaci!!!!

Jim nevadí ta  genocida  na malých Indiánech a  Eskymácích!! Jím vadí, pojmenování  Eskymák, Indián,  že  princezna  Pocahontas  vypadá příliš  sexy, Vadí jim Obelix, do nějž  se  zamiluje  Indiánka  v minisukni, atd. atd.atd. Šílené!!!!!

Klidně,  ať jim  vadí! Nechť  ty, podle nich-  vadné  knihy,vyřadí ze SVÉ knihovny! Ale  ta Koniášova praprapravnučka  Suzy Kiesová dělá  čistku v knihovnách po celé  Kanadě!

A  když ji provede, tak  „závadné“  knihy  rituálně  veřejně  pálí!!!!  Kam se ten náš  šílený liberální svět  řítí?????

Copak  ta  šílená polepšovačka  světa  Suzy Kiesová udělala  proti genocidě  domorodých  dětí  v  církevních školách  a  internátech?  Čím přispěla  k  umenšení jejich utrpení? Kolik z těch  nebohých dětí zachráníla?  Odpovím si  sám  – nikoho!  Ona pro ně,  ve spojení  S CÍŔKVÍ  řízenými školami, které klidně mohou být  tytéž, co mají na  zadním dvorku  někde  skryté  anonymní dětské hroby, cenzuruje  školní knihovny a  „nevhodné“ exempláře  dětské literatury, jenž  by mohly  zranit  dětskou domorodou  duši, veřejně  pálí!

Vraždy a mučení  stejných dětí  ani ji ani její souputníky nijak nestresují!!!  Hnus, Hnus a zase  hnus!!!!

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.