Jak se pochodovalo za mír u nás v Plzni a pozvánka do Karlových Varů


Právě  jsem se  vrátil vyrmzlý z  Pochodu za  mír  u nás  v Plzni. Sešlost mne překvapila mile i nemile zároveň.

U Andělíčka  se nás CHCIMÍRÚ sešlo celkem asi  150. Takže  počet větší  než  je zatím obvyklé. Na  druhou stranu na skoro 200 00 město? Radost i  malomyslnost zároveň.

Akci zorganizovaly, jako většinou v ostatních městech Ženy za mír. Patří jim velké poděkování.

IMG_20230328_170801

Pokud jde o účastníky a jejich složení, nezbývá mi než konstatování,  že  jsem  si  zase jednou připadal  jako mlaďoch. Ve  svých létech.  O opravdových mladých se hovořit nedá.

Program byl jednoduchý,  nejprve promluvili organizátoři – respektive  dvě organizátorky. Následoval jediný opravdový mládenec -28 let. A pak jsem si vzal mikrofon na  chvilku já  a upozornil na naše pravidelné páteční svícení. Tedy kromě jiného. Uvidíme, jestli se  v pátek u  Andělíčka objeví  nové plzeňské světlušky. Ze svítičů jsem došel sám.

Po  proslovech a  hymně, včetně  obou slok bývalé slovenské části se pochod hnul  směrem z náměstí Republiky na  náměstí TGM. Kde  došlo k ukončení akce. Nebyl jsem u toho. Asi mne záblo víc  než ostatní.

Co bych ještě  dodal? Už  vím – dvě fotky, rovněž pořízené na  akci.

Začnu tou první. Jsou na ní tři pánové v civilu, všechno bedlivě  a důležitě pozorující. Pochodníci za  mír  to nebyli. Pročpak se kolem nás  asi ochomítali?

IMG_20230328_173520

Zásadně si drželi odstup. Ale  bděli. To tedy  ano.

No a přidám ještě  jednu  fotku. Tuhle:

IMG_20230328_174927

Poctili nás  provokatéři! S  ukrajinskou vlajkou. Byli  celkem tři. Na  záběru jsou už jen dva, ten v modré  a  ten v černé bundě. A prý  tam jako  přišli správně, protože  jsou také pro mír  na Ukrajině. Tak  jsem si dovolil  jim doporučit, aby  ten mír  šli  šířit  do diskoteky  Aréna  na Lochotín na tamní Bandera párty. Nějak tomu nechtěli rozumět. Ne kvůli jazykové diferenci. Všichni  disponují určitě  českým občanstvím, jejich čeština  i přízvuk  zněly  naprosto dokonale a  autenticky.

Prostě  klasicky provokující vždycky a jedině správní! Tak takhle  se  dnes pochodovalo u nás  v Plzni.

Ale než  došlo na psaní  tohoto příspěvku, dorazil mi mailík z Karlových Varů, který  dávám skutečně  velmi rád:

Milý vlku ,

přidej nás prosím na svou Kosu.
Drž se
Antonín M.
důchodce
Karlovy Vary
A všechno  je řečeno touto grafikou:
1
Takže varští a všichni v okolí -každou první středu v měsíci u Hlavní pošty!
Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.