Televizní stížnost shozena Radou se stolu! Ale jakým způsobem – to budete zírat! DOPLNĚNO!!!


Jak mnozí z vás  zaznamenali,  na internetu  jsou informace , že  Televizní rada  na  svém včerejším brněnském zasedání  hodila  do koše stížnost  Petra Pražáka  na  zpravodajství  České televize  o ukrajinské občanské válce.

A  to hlasy  všech  členů Rady s výjimkou dvou – Ivany Levé  a  Michaela  Hausera. Kteří  vyjádřili nesouhlas  s odpovědí  Rady  stěžovateli  – tedy  Petru Pražákovi.

Většinový  názor okomentoval  radní Petr  Šarapatka takto:

„Redaktoři České televize jsou vystaveni tvrdému a systematickému tlaku propagandy, která se snaží dehonestovat práci ČT a zejména zpravodajství,“

Zdroj

Nevěřím  svým očím!  A  to hned  3x.

1- už včera kolem poledne, když  jsem o tom zachytil první informaci jsem se dotázal autora  stížnosti -PP  zdali zná  výsledek a má  vyjádření  Rady,  že  ho  rád hned  opublikuji.

Správně  tušíte, že neměl a  nemá nic. Na  rozdíl  od  například  velmi  podivného serveru Hlidacipes. org  a dalších podobných.

2- pokud  Šarapatka  opravdu vyjádřil tímto způsobem  většinový  názor  Rady,  pak  víme  naprosto jistě jen to,  že  pro Radu  je  koncesionář, který  si  dozorčímu orgánu veřejnoprávní televize  stěžuje  na její zpravodajské přehmaty, navíc mnohočetné,  jen v lepším případě odporný potížista,v  tom horší rovnou podvratný  živel!

3- většinové  stanovisko Rady přednesl člověk, který když se  o podání stížnosti  dozvěděl, doložitelně  reagoval takto- viz  screenshot:

Výstřižek

A  dám sem ještě  jeden screenshot  záhlaví téhož  článku, který považuji za mimořádně  důležitý!!!

Výstřižek

Nezbývá mi, než  sem dát  ještě  jednou text z  toho prvního sreenshotu

Stížnost na Českou televizi okomentoval pro Svobodné fórum televizní radní Zdeněk Šarapatka, který je s jejím obsahem dobře obeznámen: „Je-li ‚stížnost‘ autentická, pak je to rarita. Tenhle proruský elaborát jako vystřižený z dílny KGB je totiž k mání na internetové stránce, jejíž spolutvůrce je Ivan David. Ano, Zemanův exministr zdravotnictví! A Zemanovu lásku k Moskvě ani netřeba komentovat. I tady zněl úkol jasně. Už ne zastavit muže s koženou brašnou, ale skrz pohůnky Kremlu zavřít ústa České televizi. Možná poslední baště svobodných zpráv v naší zemi. I kdyby přišlo na Radu ČT deset tisíc proruských nebo pročínských lží týdně, nevadí. Za svobodu slova tenhle boj určitě stojí!,“ uvedl Šarapatka.

Zdroj

Takže  radní Šarapatka

Zdroj:

  je se  stížností Petra  Pražáka  dobře  obeznámen!!!  A  to už 22.4.2016!!!

Ačkoli  PP ji na Kavčí hory  doručil až  26.4.2016 jak dokládá screenshot podacího lístku!

Stiznost ČT

Pan radní Šarapatka  je  evidentně  nadán nadpřirozenou schopností jasnovidectví!!!  Protože  na internetu byla  k dispozici  jen v pracovní verzi, tedy  na internetové  stránce, kterou uváděl Hlidacipes. prg z kterého čerpalo Svobodné forum, pro které se Šarapatka  vyjádřil.  Ostatně  Hlídací pes . org  zveřejnil  link na pracovní a neúplnou  verzi, jak dokládám dalším sreenshotem 20.04.

VýstřižekTakže  radní  Šarapatka  je  dobře  obeznámen se  stížností, která  není  originální stížností,  je  značně  rozsáhlá, první povědomost o ní může  mít  nejdříve  někdy  20.4. během dne, ale už  22.4. / za  necelých 48 hodin/ se  k ní zasvěceně  vyjadřuje!!!  Jako je  KGBáckému  elaborátu. O  jeho fundovanosti svědčí, že  za spoluautora  označí exministra  zdravotnictví Ivana  Davida a vše korunuje  výrokem,  že  to vyrobili a podávají  pohůnci Moskvy!!! A  že jde  prokremelskou resp. pročínskou lež!

A  tenhle  člověk, s  takovýmito,  názory, které měl ještě  dříve, než mohl oficiální stížnost  dostat do ruky   spolurozhodoval   o stížnosti!!!! A  dokonce  byl, alespon pro media,  mluvčím většinového názoru  Rady!!! Ačkoli byl už před podáním stížnosti zjevně mimořádně   podjatý! A jako takový  následně  hlasoval.

Závěr    si udělá  každý  sám!

A  ještě  jedna  drobnost – jedním z Kosířů jsem byl upozorněn, že už se   stihl na twitteru  vyjádřit  i Jakub  Janda. Oni ty jeho twíty  jsou vlastně  dva  a  v obou stojí  totéž:

VýstřižekVýstřižek1Děkuji  těm, co mi je poslali!

Takže  Janda  tvrdí, že  Rada  ČT  rozhodovala  o stížnosti PP i na základě  toho  blábolu tzv. Evropských hodnot, který  je opravdu jen blábol  bez jakékoli  informační  hodnoty, jak jsem v minulých dnech doložil v  článcích Smekám před Jakubem  Jandou I.-III.

ale  zejména zde:

Smekám před Jakubem Jandou a Kremlin Watch II.

kde jsem vše  rozebral bod po bodu

A  totéž  provedl s tou „analýzou“ i Petr  Pražák zde:

Televizní stížnost – PP odpovídá Kremlin Watch

Pokud  ano, nemám slov!!!  Z jakého titulu? Má  snad  Janda  spol. kteří  jsou  součástí  stížnosti a problému,  status  znalce?  Nebo jsou nějakým přidruženým orgánem Rady  ČT? Rád  bych to věděl  a  znal přesně – jaký  je  vztah mezi Radou ČT a  spolkem, s názvem Evropské hodnoty  obecně  a  v případ ě stížnosti PP  na zpravodajství ČT o Ukrajině  speciálně!   A  totéž by mne zajímalo ohledně  vazby  Rada  České  televize  vers. Jakub  Janda/Roman Máca!

Shrnu to

1- rada stížnost zamítla

2- o zamítnutí spoluhlasoval a  za  Radu  do medií  mluvil zjevně  předem podjatý  člen Rady, který ještě  než  stížnost  vůbec mohl dostat , nazval jejího autora prokremelským pohunkem, vlastní  stížnost  za  lež a Kágébácký elaborát

3- zdá se, že  Rada  měla  rozhodovat  na základě fantaskních  a informačně  zcela  bezcenných podkladů od  lidí, kteří  byli v čase , který pojednávala  stížnost  evidentně  zváni  do zpravodajských relací k Ukrajině zváni  jako experti a  podíleli se na  tom, že  zpravodajství ČT o Ukrajině vypadalo jak vypadalo!!!!  A kteří , ve  svých  výrocích naznačují,  že  jsou, resp  minimálně  v tomto konkrétním případě  byli Radou bráni  jako experti!

No  nezbývá  než počkat, až přijde oficiální  stanovisko rady  a  následně  řešit co s  tím. Protože  celá věc  je po projednání  Radou ČT  ještě  horší než před  tím!

Přijde mi, že  demokracie  a právní stát  vypadají jinak!  Hodně  jinak!

Dodatek:

Během dne  jsem byl  upozorněn  na  Jandův Facebok, kde popisuje, jak to mezi tzv. Evropskými hodnotami a jejich  blábolem, kterému  říkají  analýza  stížnosti na ČT   a Radou  České televize  bylo. Opět  to vložím rovnou  jako screenshot.  To pro případ,  že  by to chtěl, z nějakého důvodu, který si umím představit, smazat:

Výstřižek

Takže  Janda  a  spol. mají volný přístup do sněmovny, kde mohou mýrnyx týr nyx  oslovit  členy  televizní rady! Která si sic e nepozve na  své zasedání předkladatele  stížnosti, ale  klidně pracuje  s materiály, které jsou jednoznačně  zavádějící !!! 

Opravdu – demokracie  vypadá úplně  jinak. A  Janda  chce  cosi blábolit  o  ruské propagandě!

 

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.