Hymna České republiky v roce 2021 v obrazech


Nedávno mi jeden z permanentních kosířů, který mi zasílá  v podstatě denně  různé  vtípky  a  vtípečky  zaslal video s názvem  Hymna  České  republiky.  Pustil jsem si ho   a protože trvalo jen chvilinku, po shlédnutí  okamžitě  smazal. Protože  šlo  o státní hymnu  deklasovanou  doprovodnými fotografie, okamžitě  hned smazal. Nemám podobné  hrátky  se  státními symboly  vůbec  rád. Nelíbí se mi. O den později ovšem vyšel další  z průzkumů o předvolebních preferencích, který mne  okamžitě přiměl po tom videu  okamžitě  sáhnout  zpět!

Nikoli kvůli  tomu, kdo v těch průzkumech vede. To  je  v  danou chvíli lhostejné. Ale  došlo mi cosi jiného   – že  ta  parodie  k politování světa  – pravdu!  Tohle  jsme  tu před  32 léty než přišel převrat – NEZNALI!

Nic  z  toho, co dále  uvidíte  jako fotoblog, protože  video, které není  na  Youtube do redakčního systému Wordperfectu  nepřevezmu. Ale  mohu  z ně+j pořídit  řetězec  fotografií a  spojit je  příslušným  textem. 

To proto, že máme  před  volbami. A je jasné, že  ať  vyhraje  kdo chce, ten řetězec  fotek se jen rozšíří. Rozdíl bude pouze  v množství. Ale nikoliv v obsahu.

Posuďte sami…

h

Hymna  České republiky

h1

Kde domov  můj.

h2

kde domov  můj,

h3

voda hučí po lučinách

h4

voda hučí po lučinách,

h5

bory  šumí po skalinách,

h6

bory  šumí po skalinách

h

v sadě  skví se jara květ

h7

v sadě  skví se jara  květ

h8

zemský  ráj to napohled

h9

zemský ráj to napohled

h10

a to je ta  krásná země

h11

země  česká

h12

a  to je ta  krásná země

h13

země  česká

h14

domov  můj

h15

domov  můj

h15

domov  můj!!!!

h16

Pro ty, co s tímhle  fotoblogem mají problém mám jednu otázku  – co z  toho není pravda?

Co z  té hrůzy  zde  bylo před listopadem 89 a  pokud  už v zárodečném stavu,  co v  takovémhle  hrůzném rozsahu.

Je  to vizitka  všech politických  reprezentací od  roku 1989.

Jen  někteří  jejich představitelé se  „zapssali“  více než  jiní.

Snadno si lze ověřit  dva největší polistopadoví lumeni – Klaus  a Zeman okupovali post premiera  nebo prezidenta  téhle  země od  roku 1992 do současnosti  celých 29 let!!!!A  tudíž  drželi rozhodující  vliv  na  události v zemi.

Klaus

1992 -1997  premier

2003-2013   prezident

Zeman

1998-20002 premier

2013- dosud prezident

Uvádím to proto, kdyby  kdokoliv  z vás  cítil potřebu někomu konkrétnímu poděkovat!

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.