Flash – zablokovaný Facebook Kosy?


Tak jsem se  ráno chtěl podívat na  FB  Kosy. Jestli jsem dneska  Nepustilovi udělal radost. A ono  – nic!

Tedy  dlouho nic.  A  pak se nakonec objevilo tohle:

Výstřižek

Je to, jak sami vidíte – z 6.června 2019.

Další TŘI ROKY příspěvků jsou, minimálně  dočasně, FUČ!  Zmizely. Nejsou. Kdo ví?

Netuším.  Ale  fakt je, že  se opět potvrdilo, že  život  zorganizuje to, co by člověk nevymyslel.Konkrétně – já už  dávno a  dávno zapomněl  na  ten příspěvek, který se  zobrazuje teď  na kosím FB! Sedí dokonale! Takže  už zase!  Už  zase!

Může  být, že  jde o technickou poruchu u Zuckerberga. Nebo  cenzuru. To se  teprve ukáže. Ale v tom druhém případě se ptám – za  co?  Soudruzi  za co????

Já se přece  ohledně  Kremenčugu jasně  vymezil proti temné straně  síly!  Plně přijal západní/Zelenského výklad  tragedie  v Kremenčugu a odsoudil ty, co to zpochybňují. Jak si každý snadno může  ověřit. Jen jsem upozornil na jeden jediný rozpor  mezi  výroky  Zelenského a  tím, co píší Novinky.cz, alias  říká britské ministerstvo obrany.. Že by to byl důvod k zásahu cenzora?

Nebo snad  vadí, že  jsem opublikoval  statusy  zpochybňovačů a pochybovačů?   To že by vybudilo cenzorovu aktivitu?  Věřit se mi tomu nechce!  Ani trochu!

Žijeme  přece  v liberální demokracii! A nikoli za  bolševika! Protože  kdyby zveřejnění  pochybných  názorů  vedlo k cenzuře toho, kdo tak učiní, přesto, že  je zřetelně  odsoudil,  pak jsme se nějakým nepochopitelným způsobem propadli  do roku 1977 a tehdejší nejtužší normalizace v ČSSR!

My, co jsme to zažili  si pamatujeme  na dění kolem Charty 77.  Skoro nikdo ji neznal, ale  všichni ji odsuzovali!!!  To si dnes  FB bere  jako vzor?  To, že  odsuzujeme  útok na  kremenčgské  nákupní středisko, ale  ani trochu nás  nezajímá,  jak kalí vodu druhá strana? Takže  cenzura?

Jestli je to tak, pak  se ptám, kam jsme se v roce 2022 od toho roku 1977 posunuli?

Chci věřit , že  jde  jen opravdu o nějakou technickou obtíž. A jestli ne? Tak to se holt  bez kosího FB budu muset obejít.   Čtenáři přes  tento kanál si  mne  určitě  najdou na přímo, jestliže o to budou stát.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.