Volám všechny z Brna a okolí – PŘIJĎTE!!


napsal Řezníček z Brna

Motto: https://narodniradaobnovy.cz

Sekce: občanské aktivity krok č.4 Srazy a pochody proti válce

Scházejte se každý pátek v 19. hodin na náměstích nebo návsích svých měst a obcí.

Vezměte si lampiony a svíčky.

 

Minulý článek s názvem Tak jsem tam stál sám, který vyšel na Kose 11. prosince jsem zakončil větou, že příští pátek půjdu zase a snad tam už budeme tři nebo čtyři.

Řeknu na rovinu, že jsem byl připraven na fakt, že u morového sloupu na brněnském Náměstí svobody budu stát zase sám. Nebudu Vás dlouho napínat. 

Nakonec na náměstí hořely svíčky tři.

Oba pánové, dlouholetí čtenáři KOSY, z nichž jeden přijel autobusem až ze vzdálenosti cca 30 km do Brna (čehož si velmi vážím a za mě kloubouček dolů) mě v tom nenechali samotného.

Musím říct, že jsem se ocitnul opravdu ve velmi dobré společnosti.

Zároveň jsem si uvědomil, jak důležité je vystoupit ze své anonymity internetového připojení a setkat se osobně.

Zítra je pátek, den před Štědrým dnem a i přesto jsme se domluvili, že se znovu setkáme k našemu tichému protestu proti válce.

Doufáme, že tentokrát nás bude zase o něco více a proto Vás prosím přijďte v pátek 23. prosince v 19 hodin k morovému sloupu na brněnské Náměstí svobody. I kdyby  to mělo být jen na  chvilku.

Osobní kontakt, stisk ruky a pohled do očí jsou více jako  internetové diskuze nebo pouhé sdílení informací na síti. Je to konkrétní čin. Třeba  malý a nevýznamný. Každá  řeka  začíná malým pramínkem….

Pro případné dotazy nebo  podněty přikládám kontakt: h.rez@seznam.cz

PŘIJĎTE!!

 

Vlkův dovětek:

Už pod minulým Řezníčkem jsem psal, že bych šel také, jenže mně to koliduje s Hodinou vlka  na SLobodném vysielači. Tu hoďku bych klidně stou svíčkou postál. Buď u  nás před  vchodem do svatého Bartoloměje nebo na jeho opačné straně, kam se chodí  s přáními a pro štěstí. Plzeňáci vědí. Ale  to půjde  až 13.1. kdy nevysílám.

Nicméně,  zvažte své možnosti , tam kde bydlíte. Jestli opravdu, den před  Štedrým večerem na  chvilku nevyrazíte se  svým světýlkem do temnoty. Do té šílené a cílené temnoty, co nás obklopuje.

Od našich politických potentátů, naposled od toho z Hradu slyšíme, že jsme ve  válce! Opakuji já a moje rodina  v žádné válce nejsme. V té je on, principál Obludária  Fiala a  jeho  Obludárium, a podobní, oni, nikoliv my vedou válku. Ať si ji vedou. Ale jen za sebe a především výhradně na svoje náklady!!! Oni mají moc, zbraně, media, peníze. Naše peníze. My máme  jen a jen  holé ruce, sami sebe a  třeba navíc  ty svíčky a lampiony. Lajky a palce na internetu jsou úplně k ničemu.

Pokud někdo někde  vyrazí a bude chtít  dopředu na to upozornit, stačí poslat mailík a zveřejním to. Rád. Budu fungovat jako kontaktní místo.  Stejně jako když  dostanu nějakou fotografii. Vaši. Nikoliv  služební. A nepochybujte, že  ty existují a budou existovat. Ale  ty mi asi  statečný plukovník Koudelka nebo jeho hoši nepošlou.

Společnost už je zase  rozdělena  ve smyslu oni a my. My jsme v hluboké defenzivě. Není divu. Pojďme roužnout světlo na  lepší nové příští, světlo proti válce, v níž prý jsme. Nejsme, Zemane, nejsme! Ve válce jsi ty a tobě podobní.

Příspěvek byl publikován v rubrice Hodina vlka. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.